loreal revitalift laser X3 - krem pod oczy dla wymagającej skóry


Krem pod oczy.

Krem pod oczy to bardzo ważna sprawa. Znalezienie dobrego kremu wcale nie jest proste. No bo skąd niby wiedzieć czy dany krem nam się sprawdzi? Po opakowaniu? Jasne, ono też musi cieszyć oko, bo takich kosmetyków po prostu przyjemniej się używa. Jednak "nie szata zdobi krem" a jego właściwości.

Co powinien mieć dobry krem?

Co jest dla mnie definicją dobrego kremu? 
Przede wszystkim produkt ten musi nawilżać. Niezależnie od naszego wieku dobry krem to podstawa. Szczególnie w okolicach oczu, gdzie najwcześniej pojawiają się oznaki upływającego czasu, czyli zmarszczki. Dobre nawilżenie skóry widocznie poprawia jej sprężystość co z kolei przekłada się na gładszą, młodziej wyglądającą skórę.

Większość kobiet za nimi (czyli zmarszczkami) nie przepada, Ja również. Dlatego też w kremach pod oczy szukam również składników przeciwzmarszczkowych, takich jak retinol, witamina A czy kwas hialuronowy. Składniki te oczywiście nie zagwarantują Nam wyglądu nastolatki, ale spowolnią proces starzenia. 
Kluczem jednak jest zachowanie codziennej rutyny w pielęgnacji, czyli stosowanie jej rano i wieczorem po umyciu twarzy.

Revitalift Laser X3 - pielęgnacja ani-age


Ten krem pod oczy od Loreal Paris jest jednym z wielu dostępnych w drogerii kosmetyków mających chronić ten wrażliwy obszar. Co wyróżnia Revitalift Laser X3 spośród innych kosmetyków?

Po części jest to opakowanie. Produkt zapakowany jest w podłużną buteleczkę z bardzo fajnym, metalowym aplikatorem. Rozwiązanie jest o tyle ciekawe, że podczas nakładania kremu na twarz, aplikator możemy wykorzystać również do masażu skóry pod okiem. Skóra będzie przyjemnie schłodzona a masaż zadziała jak opatrunek na opuchliznę pod oczami. 
Takie rozwiązanie stosowane jest raczej w produktach z górnej półki, więc było to dla mnie miłe zaskoczenie.


Produkt dostępny jest w standardowej pojemności 15 ml oraz w cenie 47,99 pln (regularna cena w Rossmanie).


Konsystencja i działanie kremu.

Jako że, ten konkretnie krem (jak i cała linia Revitalift) przeznaczona jest dla osób w wieku 40 +, konsystencja kremu jest bogata. 


Nie jest to krem z rodzaju wodnych ani żelowych. Tutaj mamy do dyspozycji lekko tłustą konsystencję kremu o delikatnym, bardzo ładnym zapachu. 
Osobiście bardzo lubię takie konsystencje w kremach. Mam wtedy wrażenie, że lepiej się on wchłania i na dłużej nawilża moją skórę.

Dla porównania, testowałam również krem Loreal Revitalift (taki w srebrnym opakowaniu), którego konsystencja jednak jest dużo bardziej wodnista. Miałam wrażenie, że w przeciwieństwie do Loreal Hydra Genius, co prawda szybko się wchłania, ale nie nawilża skóry aż tak mocno jak bym tego chciała.


Natomiast ten krem to prawdziwa bomba nawilżająca pod oczami. Nie dość, że bardzo szybko się wchłania, to nie pozostawia tłustego filmu pod oczami. Nie roluje się. 
Po aplikacji skóra momentalnie staje się bardziej napięta i nawilżona. Przetestowałam mnóstwo kremów pod oczy, które miały robić cuda ze skórą pod oczami a tak naprawdę nie robiły nic.

Przy Revitalift Laser X3, stosowanym rano i wieczorem, jestem w stanie zauważyć zmiany. Moja skóra jest widocznie gładsza i bardziej napięta. Może to być zasługa obecnego w kremie kwasu hialuronowego. 
Z kremem każdy korektor pięknie się łączy. Makijaż wygląda bardzo dobrze.


Dla kogo krem będzie odpowiedni?

Generalnie jestem zdania, że krem będzie odpowiedni dla każdego typu skóry. Szczególnie dla wymagającej i przesuszonej skóry pod oczami. Nie przejmowałabym się tym, że do produkt przeznaczony dla osób 40+, ponieważ im wcześniej zaczniemy dbać o nasze zmarszczki, tym później staną się one widoczne. 
Co oczywiście nie znaczy, że krem ten będzie działał jak jakiś zabieg kosmetyczny i w cudowny sposób spowoduje, że skórę pod oczami będziemy miały jak pupę niemowlaka. 
Matka Natura niestety tak nie działa  Żaden krem również nie będzie miał takich super mocy. Albo ja takiego jeszcze nie spotkałam :)

W każdym razie uważam, że krem jest zdecydowanie godny polecenia a jego właściwości, konsystencja i to co robi z moją skórą pod oczami powoduje, że daję mu 10/10 i na pewno sięgnę jeszcze po nie jedno opakowanie.



Jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy? Dajcie znać, chętnie przetestuję i napiszę co mi się spodobało a co nie :)



Loreal Paris, Revitalift Laser X3, cena 47,99 pln, dostępny stacjonarnie w drogeriach Rossmann

Post a Comment

Nowsza Starsza