IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów

 

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

Nie wiem czy przez panującą pandemię czy też nie, ale w ciągu ostatniego roku dużo większą wagę zaczęłyśmy wszystkie przywiązywać do tematu pielęgnacji, w tym pielęgnacji włosów.
Ta gałąź pielęgnacji zyskała nawet swoje oddzielne miano "włosingu". Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale czytając wciąż to tu to tam informacje o tym, jak powinno sie w prawidłowy sposób pielęgnować włosy i jak ważna jest odpowiednia szczotka do włosów, postanowiłam spróbować i zobaczyć, czy zmiana szczotki będzie pierwszym krokiem do zmiany mojego sposobu dbania o włosy.

Moje włosy są średniej długości że skłonnością do plątania się. Zależało mi wiec, aby nowa szczotka umożliwiała swobodne ich rozczesywanie zarówno na mokro jak i na sucho a także nie wyrywała i nie kruszyła włosów.

Po krótkim researchu jakiego dokonałam w sieci, padło na szczotkę z serii Paddle brush marki Ikoo, którą wielu zachwalało jako przełomowe akcesorium do włosów właśnie.

SZCZOTKA IKOO - PADDLE BRUSH

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

Szczotki typu paddle brush to płaskie szczotki z charakterystycznym przecięciem w kształcie krzyżyka mającym w trakcie suszenia włosów odprowadzać nadmiar ciepła
Duża i płaska powierzchnia natomiast ma wygładzać włosy i sprawiać, że będą pięknie błyszczeć oraz nie puszyć się.

IKOO ma bardzo dużo wariantów kolorystycznych szczotek paddle brush oraz dwa ich rozmiary. Ja wybrałam mniejszą wersję w kolorze Baby Doll

Jak się sprawdziła? Czy Moje włosy są teraz gładkie, lśniące i nie pokruszone na całej swojej długości?

Z CZEGO WYKONANA JEST SZCZOTKA IKOO?

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

Biorąc pod uwagę, że szczotki Ikoo kosztują w mniejszej wersji około 140 PLN, można byłoby się spodziewać, ze ich wykonanie będzie bez zarzutu.

I faktycznie, szczotkę otrzymujemy w estetycznym, metalowym pudełku z wytłoczonym wzorem szczotki oraz logo marki a także naklejka zabezpieczającą sugerującą kolor produktu. 

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

Z tyłu zaś mamy informacje o marce oraz właściwościach jakie oferuje szczotka do włosów Ikoo. 

Sam produkt włożony jest w gąbkę wyciętą na kształt szczotki. Zabezpiecza to ją przed uszkodzeniem czy porysowaniem w transporcie.
Zapowiada się wiec super. 

A jak wykonana jest sama szczotka?

No cóż.. Tu spotkało mnie rozczarowanie, ponieważ o ile jej urodzie nie można zaprzeczyć, o tyle materiałowi wykonania już tak. Szczotka jest w całości wykonana z plastiku. Zarówno rączka, jej główka oraz wypustki. To mocno mnie zaskoczyło. Spodziewałam sie raczej jakiegoś dobrej jakości silikonu, no bo jak plastikowa szczotka ma włosów nie wyrywać? Przecież plastik jest bardzo twardym materiałem i w kontakcie z delikatnym włosem ten drugi raczej nie wygra. Obiecałam sobie jednak nie oceniać książki po okładce, wiec pominę na razie ten fakt.

Co do wykonania to muszę przyznać, że jest ono bardzo estetyczne. Szczotka jest ładnie spasowana i mimo mniejszego rozmiaru dobrze trzyma się ją w ręce. Nie lubię szczotek bez rączek bo uważam, że ciężko je utrzymać w dłoni rozczesując splatane włosy.

Tak rączka, i jak cały tył szczotki, jest utrzymana w wielu metalicznych kolorach: przenikającym się różowym, srebrnym i zielonym. Na rączce dodatkowo znajdziemy również logo marki Ikoo.

Cześć płaska szczotki natomiast zawiera mnóstwo krótkich, czarnych wypustek. Są one różnej długości. Wszystkie też są plastikowe.

Całość prezentuje się bardzo zgrabnie i estetycznie.

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

JAK SPRAWDZA SIĘ IKOO?

Pełna pozytywnych emocji po obejrzeniu szczotki przystąpiłam do jej używania. I jakie są moje pierwsze wrażenia?

Zacznijmy od rozczesywania mokrych włosów. Moje nie są bardzo grube, ale jednak trochę ich mam na głowie. A szczotka nie radzi sobie z dotarciem do skóry głowy. Ma zbyt krótkie wypustki. Dzięki temu, że są one plastikowe zatrzymują się w co bardziej splątanych miejscach i albo muszę rozczesywać włosy po kawałku albo ciągnąć na siłę, co kończy się z kolei mnóstwem powyrywanych włosków na szczotce. A nie o taki efekt mi chodziło.

Dodatkowo praktycznie niemożliwe jest jej używanie pod prysznicem aby wczesać odżywkę, ponieważ w mokrej dłoni produkt ślizga się niemiłosiernie.

Jak szczotka Ikoo sprawuje się na suchych włosach? Tu znów nie mam dobrych wieści. Po raz kolejny przez plastikowe wypustki i ich kontakt z włosami stają się one bardzo naelektryzowane. Po porządnym ich wyczesaniu okazuje się, że pojedyncze włoski stoją mi we wszystkie strony. Takich problemów nie miałam w przypadku żadnej szczotki jakiej używałam do włosów.

Paddle brush od Ikoo miał wygładzać włosy w trakcie suszenia. Tego efektu też nie zauważyłam. Być może faktycznie, nacięcie w szczotce odprowadza nadmiar ciepła z suszarki ale przez to, że jest ona plastikowa dość szybko nagrzewa się cala powierzchnia szczotki. Tak więc nie mogę jej używać jako przydatne akcesorium podczas suszenia.

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

MOJA OPINIA

Ikoo Paddle brush miał być odkryciem charakteryzującym się innowacyjnymi rozwiązaniami ułatwiającymi codzienną pielęgnację włosów. A okazała się u mnie kompletnym bublem. I to takim jakich naprawdę mało. Szczotka, która nie sprawdza się ani przy rozczesywaniu włosów mokrych ani suchych ani przy ich suszeniu? W jakim wiec celu ja wykorzystać? 

Piękna szata graficzna produktu nie zastąpi Nam jednak niezadowolenia z jej używania. Nie kupujemy przecież szczotki do włosów po to aby na nią tylko patrzeć, prawda?

Ze szczotką Ikoo można jednak tylko to robić bo w żadnej ze swoich ról się nie sprawdza. Szybko więc wróciłam do poprzednio używanej szczotki do włosów z Hebe, która jest silikonowa i nie mam z nią żadnych powyższych problemów. A kosztowała ułamek ceny jaka zapłaciłam za "fenomen" Ikoo.

To pokazuje właśnie jak bardzo wielki "hype" w Internecie i promocja marki mogą zmylić. Kupujemy marzenie, które w tym przypadku nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Szkoda.

Nie poddaje się jednak w poszukiwaniach nowej, dobrej szczotki, która spełni moje oczekiwania.

IKOO Paddle brush - innowacyjna szczotka do układania i suszenia włosów Aneta Lason Beauty Talks

Jakie szczotki do włosów polecacie?

ZOBACZ TAKŻE: 

Bielenda EXOTIC PARADISE - cukrowy peeling do ciała

Basic Lab - profesjonalne dermokosmetyki do pielęgnacji. Serum "Nawilżenie i rozświetlenie" z 15% witaminą C oraz "Odnowa i stymulacja" 0,5% czystym retinolem

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT - słynny krem pod oczy z awokado

25 Komentarze

  1. Bardzo ładnie wygląda ta szczotka, szkoda, że okazała się bublem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo ja tego żałuję, pokładałam w niej spore nadzieje. Niestety nie tylko wygląd liczy się w przypadku szczotki do włosów 😀

      Usuń
  2. Rzetelna recenzja :) dzięki Tobie nie sięgnę po ta szczotkę . Zaoszczędze kasę na bubel

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, zawsze piszę jak jest aby Czytelnik mógł ustrzec sie przed nietrafionym zakupem 🙂. Niestety w przypadku tej szczotki nie mogłam napisać nic dobrego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, patrząc na nią myślałam, że będzie super, a tu klops :D Szkoda, że bubel, bo prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nad tym ubolewam bo nie dość że droga to obecnie stanowi jedynie ozdobę szuflady.

      Usuń
  5. Pozostanę przy swojej szczotce Oliviila Garden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba też za jakąś Olivia Garden rozejrze. Bo słyszałam, że te szczotki są super. Chociaż Ikoo też miała być super... 😀

      Usuń
  6. Szczerze powiedziawszy ta szczotka z wyglądu mimo wszystko mi się nie podoba,
    więc na pewno nie skusiłabym się na jej zakup. Szkoda jednak, że okazała się być bublem.
    Ja od dłuższego czasu używam szczotki Tangle Teezer i jestem z niej zadowolona :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chwilowo najlepiej sprawdza się zwykła paddle brush z Hebe 🙂

      Usuń
  7. zastanawiam się jakby moje włosy owa szczota czesała:D bo moje włosy lubią różne rzeczy^^ a nuż bubel by im się spodobał;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może Twoje włosy się z nią pokochają 😀 moje powiedziały stanowcze nie

      Usuń
  8. Pierwszy raz widzę taką szczotkę. :D ... Ale ja w ogóle jestem grzebieniowa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie grzebienie zupełnie się nie sprawdzają, nie mogę nimi rozczesac splatanych włosów.

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tego typu szczotce. Myślę, że mogłaby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pod warunkiem jeśli lubisz szczotki wykonane w 100% z plastiku

      Usuń
  10. Szkoda, że okazała się bublem. Choć kojarzę markę, to nie miałam od nich jeszcze żadnej szczotki... no i pewnie się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu o marce było dość głośno, niestety ich produkt okazał się dla mnie nie do użytku..

      Usuń
  11. Taka piękna, a zarazem tak niepraktyczna :/ Najgorsze, gdy igły nie sięgają do skóry głowy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak pisałaś u mnie, że się nie sprawdziła, no i mega szkoda, bo kosztuje naprawdę sporo! Ja cały czas polecam Olivię Garden Finger Brush, najlepsza szczotka jaką miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie nie lubię kupować drogich bubli bo aż serce boli. Nad nastepna szczotka poważnie się zastanowię 🤩

      Usuń

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza