Spełniam swoje marzenia! Moje własne świece sojowe TOTAL CANDLE by Aneta Lason Beauty Talks

 

Moje własne świece sojowe Total Candle by Aneta Lason Beauty Talks

Dzisiejszy wpis nie będzie o kosmetykach. Ani o pielęgnacji.

Dziś chcę Wam opowiedzieć o tym, jak postanowiłam spełniać swoje marzenia. Dlaczego teraz? Może dlatego, ze w tym roku kończę 40 lat i jest to swoista granica, po przekroczeniu której oficjalnie stanę się panią w średnim wieku. A może dlatego, że od pewnego czasu mam potrzebę zmiany w życiu. 

Nigdy nie byłam osobą, która stoi w przysłowiowym pierwszym rzędzie. Jestem raczej typem obserwatora, dlatego też trudno mi wyjść ze swojej strefy komfortu. Tymczasem w głowie cały czas mam mnóstwo planów i marzeń. Któregoś dnia zadałam wiec pytanie samej sobie: "Co stoi na przeszkodzie abyś te marzenia mogła spełnić?". Byłam zaskoczona swoja własną odpowiedzią, gdyż brzmiała ona tak: Nic, zupełnie nic nie stoi na przeszkodzie abym mogła przekłuwać moje marzenia w rzeczywistość.

Na co wiec czekać? Czas zabrać się do pracy!

TOTAL CANDLE

Moje własne świece sojowe Total Candle by Aneta Lason Beauty Talks


DLACZEGO ŚWIECE?

Ponieważ tego typu produkty były w moim domu od zawsze. Palę je codziennie praktycznie przez cały rok bo bardzo mnie relaksują i pozwalają mojej głowie oczyścić się z trudów mijającego dnia. Do tego wprowadzają mistyczny nastrój w domu a delikatnie rozchodzący się aromat olejków sprawia, że czuję się w nim bardzo dobrze.

Rodzina i znajomi odwiedzając nas w domu zawsze świece wąchali i pytali co odkryłam tym razem.
Powoli zaczęłam dochodzić do wniosku, że moje głębokie upodobanie świecami nie jest przelotne a stało się pasja. Drugą, bo moja pasja kosmetyczna ma się bardzo dobrze i nie zamierzam z niej rezygnować 😃

Chciałam jednak czegoś więcej, chciałam aby Aneta Lason Beauty Talks miała jeszcze inne przesłanie. I tak oto powstał pomysł, aby swoja drugą, świecową pasję przekłuć we własną markę. Tak więc powstało Total Candle by Aneta Lason Beauty Talks. 

FILOZOFIA MARKI 

Moje własne świece sojowe Total Candle by Aneta Lason Beauty Talks

Nie każdy z Was pewnie zdaję sobie sprawę z tego, że świece zapachowe mogą być trujące. Tak, nazwijmy rzecz po imieniu. Na rynku mamy obecnie mnóstwo różnych marek, znanych i mniej znanych oferujących swoje wyroby klientom.
Czy wiecie jednak, ze wosk który znajduje się w wielu przemysłowych świecach jest po prostu parafiną? To tani surowiec, więc i ceny świec nie są wygórowane. 

Parafina jednak jest najgorszą rzeczą jaką możecie przynieść do domu. Produkt ten podczas spalania wydziela wiele szkodliwych substancji. Przede wszystkich benzen i toluen, które to są substancjami rakotwórczymi. 
Nikt przecież przy zdrowych zmysłach nie będzie na własną prośbę wdychał tego typu zanieczyszczeń. Dlatego też już dawno zrezygnowałam ze świec wykonanych z parafiny.

Moja marka ma uprzyjemniać życie użytkownikowi i w żaden sposób nie zagrażać jego życiu poprzez wydzielanie szkodliwych oparów podczas palenia świecy. Dlatego też do tworzenia moich świec wykorzystuje 100% czysty wosk sojowy. To naturalny i ekologiczny wosk produkowany z soi. Świece wykonane przy jego użyciu palą się średnio o połowę dłużej niż te parafinowe.
Dodatkowo nie wydziela on żadnych szkodliwych substancji i jest bezpieczny zarówno dla dzieci jak i domowych pupili.

Moje własne świece sojowe Total Candle by Aneta Lason Beauty Talks

Nie ma świecy zapachowej bez zapachu. Ja postawiłam na naturalne olejki eteryczne, które oprócz tego, ze są zupełnie naturalne to mają jeszcze zastosowanie w aromaterapii. Każdy zapach, jaki wlewam do mojej świecy jest mieszanką różnych olejków eterycznych. Świece ładnie pachną i to bez dodatku substancji chemicznych. Zapachów przygotowałam wiele gdyż ile osób tyle gustów. Masz wiec możliwość wyboru.

KOLOROWE CZY NATURALNE?

Moje własne świece sojowe Total Candle by Aneta Lason Beauty Talks

Obecnie na rynku znaleźć można wiele świec wykonanych w duchu eko z naturalnym, białym woskiem. Ja jednak wychodzę z założenia, że ludzie są różni. Jedni lubią białe, proste i czyste formy, inni postawią na kolorowy wosk, bo taki bardziej przypadnie im do gustu. Dlatego w Total Candle do wyboru są bajecznie kolorowe lub naturalne, niebarwione świece. Decyzję o wyborze pozostawiam Wam.
Tą samą zasadę stosuję również w przypadku wyboru słoika, jego wielkości i wyglądu. Zdecydowałam się wiec umieścić w ofercie zarówno świece w szkle barwionym jak i przezroczystym. Z drewniana pokrywką jak i przezroczystą. Wszystko dlatego aby dać wybór, bo każdy z Nas lubi decydować jakimi rzeczami będzie się otaczał.

Moje własne świece sojowe Total Candle by Aneta Lason Beauty Talks

SPÓJRZ W GWIAZDY 

O ile bardzo lubię świece o nazwach mówiących bezpośrednio jaki kryje się w środku zapach o tyle chciałam, aby moje świece miały nazwy inne niż wszystkie.

Dlatego też zdecydowałam, że nazwy moich świec będą iście kosmiczne. Łatwo wyobrazić sobie jak pachnie plaża lub świeżo skoszona łąka pełna kwiatów. Ale czy wiesz jak pachnie Tytan, jeden z księżycy Saturna? Albo Andromeda, jedna z bliższych galaktyk naszej?

Każda z moich świec jest wypełniona moim własnym wyobrażeniem zapachu ciała niebieskiego, gwiazdozbioru czy konstelacji na niebie. To moja własna interpretacja niezbadanej przestrzeni kosmicznej, która otacza Naszą planetę.

Kosmos jest totalnie wielki, dlatego też hołdując moim wyborom, powstało Total Candle.  Świece o różnorodnych nie tylko zapachach ale również formach i kolorach. 
Każdą ze świec robię własnoręcznie i wkładam w nią wiele serca. Cały proces tworzenia, począwszy od wyboru słoika aż po kontrolowanie temperatury zasychającego wosku, jest pod moim nadzorem. Uwielbiam to robić i każda nowo powstała świeca dodaje mi skrzydeł.

Mam nadzieję, że Wam się spodobają! Ja już teraz jestem dumna nie tylko z marki ale również z tego, że zdecydowałam się wreszcie opuścić bezpieczna strefę obserwatora i wziąć swoj los we własne ręce. Marzenia są od tego aby je spełniać!



Każdą ze świec robię własnoręcznie i wkładam w nią wiele serca.

A jakie są Wasze marzenia?

ZOBACZ TAKŻE:


16 Komentarze

  1. Gratuluję spełnienia marzeń Anetko i życzę szybkiego rozwoju Twojej marki! Bardzo mnie zaskoczył Twój wiek, myślałam że masz nie więcej jak 20 kilka, bardzo młodo wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa 🤩 Niestety pesel nie kłamie mimo iż człowiek wcale nie czuje się na swoje lata 😃

      Usuń
  2. Wow, gratuluję! Mam nadzieję, że szybko uda się Tobie rozwinąć skrzydła i wprowadzać nowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piekne słowa. Dodają mi tylko skrzydeł 😄

      Usuń
  3. Gratulacje, cudowny pomysł na biznes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i szczerze życzę powodzenia, mam nadzieję że małe manufaktury prowadzone z sercem wygryzą te wielkie molochy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze powoli stajemy się coraz bardziej świadomi tego czym się otaczamy a co za tym idzie bardziej doceniamy pracę i serce włożone w rzeczy ekologiczne. Planetę mamy tylko jedna, dbajmy wiec o nią 😃

      Usuń
  5. Ogromne gratulacje! Odważna decyzja i trzymam kciuki za powodzenie Twojej marki!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Strach jest ale w końcu nic nie stoi na przeszkodzie aby spełniać swoje marzenia 😀

      Usuń
  6. Wow, super wiadomość! Gratuluje i życzę wielu sukcesów, ogromu motywacji i rozwoju marki! Świece wyglądają pięknie, widzę, że wszystko świetnie dopracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 🤩🤩 w imieniu swoim jak i Total Candle 👍

      Usuń
  7. Przede wszystkim gratuluję! Jestem pod wrażeniem, stworzenie czegoś własnego to naprawdę nie lada wyczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze lubiłam swiece wiec postanowiłam spróbować tworzyć swoje własne. To bardzo relaksujące zajęcie, które przynosi mi niesamowita frajdę 😃

      Usuń

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza