Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach

 

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

Świec Yankee Candle myślę, że nie trzeba nikomu przedstawiać. Każda miłośniczka zapachu w domu prędzej czy później spotkała się z tą marka świec i albo miała je u siebie w domu albo zapewne będzie miała.

Ja, jako zdeklarowana fanka świecowych zapachów, niewyobrażająca sobie bez nich wieczornego relaksu, świece te znam i lubię.

Ostatnio trafiłam w Internecie na uroczy zestaw mini świec tej marki w metalowym pudełeczku.  Wersje zapachowe w nim zawarte nie były mi wcześniej znane, postanowiłam wiec, że to świetna okazja aby je poznać i przetestować.

Jak się się sprawdziły świece od Yankee Candle?

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

YANKEE CANDLE THE LAST PARADISE

Zestaw zapakowany w eleganckie metalowe pudełeczko zawiera trzy świece o pojemności 104 gramów każda. To najmniejsza wielkość świec oferowana przez markę. Ich wielkość jest jednak wystarczająca do sprawdzenia zarówno zapachu jak i czasu palenia się produktów.

Producent zapewnia, że świece tej wielkości będą palić się około 30 godzin. Ja korzystam z nich codziennie i palę po około 3 godziny. I zdecydowanie mam je już dłużej niż 10 dni, na które powinny wystarczyć.

Świece Yankee Candle są to naprawdę długo pałace się produkty. Do tego cieszą oko.

Za zestaw trzech wakacyjnych zapachów zapłaciłam 99 PLN w drogerii internetowej. Za jedną świecę wychodzi wiec ok 33 PLN. Uważam, że to dobra cena. Warto też zwrócić uwagę, że każdy zapach zawarty w zestawie jest nowością wypuszczona w pierwszym kwartale 2021 przez Yankee Candle. Nowe zapachy mają nam uprzyjemnić ten rok 😀

Sprawdźmy więc jakie zapachy kryją się pod prawdziwie wakacyjnymi nazwami.

THE LAST PARADISE

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

Pierwszą i zarazem tytułową świecą całego zestawu jest właśnie THE LAST PARADISE. 

Świeca ta, jak wszystkie pozostałe produkty od Yankee Candle, zamknięta została w szklanym, fikuśnym słoiczku z zakrętką, dzięki której zapach olejków eterycznych nie ulatnia się i możemy cieszyć się zapachem jeszcze długo po otwarciu świecy.

The Last Paradise ma cukierkowy kolor, podobny do gumy balonowej i posiada jeden knot. To bardzo wakacyjny kolor świecy. Taki jest też jej zapach. Mocno pachnące egzotyczne owoce połączone z lekko kwiatowym aromatem. Świeca słodka, energetyczna, przypominająca w zapachu plażowe, owocowe drinki.

Zapach bardzo mi się podoba. Jest najlżejszy z całego zestawu, ale wyraźnie wyczuwalny w całym pomieszczeniu.

MOONLIGHT LOVE

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

Tę świecę z kolei marka Yankee Candle oferuje w nasyconym, niebieskim kolorze przywodzącym na myśl tytułowe światło księżyca.

To zapach równie słodki, choć najmniej z całego trio. W składzie znajduje się trawa cytrynowa zaostrzona aromatem imbiru oraz zielonych roślin. Zapach dziwny i dość skomplikowany. Nie każdemu będzie się podobał. Nie spotkałam jeszcze takiego aromatu świecy.

Na początku miałam co do niej mieszane uczucia, ale musiałam chwilę popalić świece aby się do tego zapachu przekonać. Po zapaleniu aromat jest dość mocno wyczuwalny w całym pomieszczeniu.

TROPICAL STARFRUIT

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

To równie kolorowa świeca jak dwie pozostałe a zarazem ostatnia w zestawie. I muszę przyznać, że to zdecydowanie moja ulubiona świeca.

Żółte zabarwienie wosku przywodzi na myśl słońce, plażę, piasek. Oraz iście tropikalny zapach! Najsłodszy że wszystkich, z mocno wyczuwalnym aromatem ananasa i karamboli. To typowo owocowy zapach bez żadnych dodatków. Tych ostrzejszych, leśnych czy drzewnych.

Zapach dla miłośników lekkich i słodkich aromatów. Najmocniej wyczuwalny po zapaleniu i zostający tam jeszcze długo po zgaszeniu świecy. Przepiękny! 

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

Każda ze świec Yankee Candle zrobiona została z naturalnych wosków. Nie wydziela więc żadnych szkodliwych substancji podczas ich palenia. Bawełniane knoty sprawiają, że świece wypalają się równomiernie i nie tworzą się w nich leje i tunele, jak to się często dzieje w przypadku świec odlanych z parafiny.

Przed zapaleniem świecy należy pamiętać aby każdorazowo knot był długości nie większej niż 0,5 cm. Wszystkie ważne informacje dotyczące świecy, jej składu, okresu przydatności oraz sposobu palenia znajdziemy na naklejce znajdującej się na dole każdego słoiczka.

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

MOJA OPINIA

Jestem kompletną swiecomaniaczką i jako taka bardzo się cieszę, że miałam okazję poznać aż trzy nowe zapachy marki Yankee Candle, które dodatkowo zapakowane zostały w ładne pudełeczko. Bądź co bądź można je wykorzystać do przechowywania innych, małych drobiazgów. 

Same świece mają przepiękne zapachy i niezależnie czy palę je osobno czy w duecie (lub wszystkie razem) zapach w pokoju jest fantastyczny.

Każda z nich jest inna, każda ma unikalny zapach, jednak ich aromaty łącza się ze sobą, tworząc nowe, zupełnie nie poznane dotąd kompozycje.

Energetyczne kolory każdej ze świec przywodzą na myśl lato i stanowią piękną ozdobę pokoju. Uwielbiam je a po zapach Tropical Starfruit na pewno jeszcze sięgnę tego lata. Niewykluczone, że w większym wymiarze, gdyż każdą z tych świec można kupić również w wersji średniej oraz dużej.

Yankee Candle THE LAST PARADISE - wiosenny zestaw świec o orzeźwiających zapachach Aneta Lason Beauty Talks

Jakie są Wasze ulubione zapachy świec od Yankee Candle?

ZOBACZ TAKŻE:

Ava & May - świece zapachowe inspirowane najpiękniejszymi zakątkami świata!

12 Komentarze

  1. Fajnie się zapowiadają te zapachy, przy okazji je sobie wąchnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz świeże i owocowe zapachy na pewno przypadna Ci do gustu 😀

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy świec z tej firmy, bo ogólnie mało "palę". Ten pierwszy zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja świece odpalam codziennie I cieszę się, ze miałam okazję poznać te trzy soczyste zapachy.

      Usuń
  3. Żółciutka tropikalna najbardziej mnie kusi ;) Uwielbiam soczyste owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta kolekcja, wszystkie zapachy są bardzo udane, ale mam je w formie wosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już ustaliłyśmy, że Ty jesteś woskowa a ja świecowa 😀😀

      Usuń
  5. Zapachy zdecydowanie dla mnie. Bardzo lubię tego typu świece, choć dawno nie kupowałam YC. Najchętniej sięgam po świece Bath and Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swiece z Bath & Body Works sa u mnie w następnej kolejności.

      Usuń
  6. Ciekawe zapachy aż ubolewam ze przez blog nie można czuć zapachów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nowsza Starsza